Vårväder

aah älskar livet just nu!! :) 20 grader ute, jag och Eric körde hem från skolan med nedrullade fönster och t-shirts! Första showen av Mr. Teen UT var inför skolan och gick hur bra som helst :) nu är jag hemma och ska göra mig oordning för den andra showen ikväll, då quinn ska ta bilder! :)


haha våra Mr. teen UT t-shirts

Igår gick jag till "the Y" ett gym som vi har här i närheten där man kan gymma, simma, spela basket, volleyboll, pingis, biljard m.m. Visar sig att som utbytesstudent får man ett gratis medlemskap, winning! hehe :) så jag, Arvid och felipe ska gå dit varje tisdag, torsdag och lördag! :) kommer blir ett träningsfreak nu, haha men det är ganska roligt faktiskt :)


Kommentarer
Postat av: JoachimT

Awesome!!! :D

2012-03-07 @ 18:46:26
Postat av: neea

bara fuskigt med så fint väder! skicka hit lite av de :-D puss <3

2012-03-07 @ 20:16:19
Postat av: mamma

vad fin du är i håret!! Snö i söndags och nu 20 grader? Nu blir jag avundsjuk :)

2012-03-07 @ 20:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0