väder



Jag följer vädret i karibien varenda sekund, och det ändras hela tiden! Igår stod det regn hela veckan, men nu ska det regna två dagar, "a few showers", och "occasional rain" vilket kan betyda regn på morgonen eller natten förhoppningsvis! :) Ska i alla fall bli upp till 30 grader, kommer bli grymt nice!

Här i east moline ska det bli 26 grader idag!! Jag, Ashley, Arvid och Felipe ska "frolfa" hehe, frisbie golf tror jag! Ska bli kul i alla fall. Igår blev jag solbränd på armarna under träningen, och idag ska det bli ännu varmare så solkrämen är nedpackad i väskan!

Två dagar kvar tills jag åker nu!! :D Och idag efter träningen ska jag, Quinn och min värdmamma gå på manikyr och pedikyr inför semestern! :)

Kommentarer
Postat av: JoachimT

Awww sounds so fun!!! :'3

2012-03-14 @ 23:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0