Mr teen UT

Oförglömlig kväll!


Matt!

Felipe!

Felipe igen

Jag och arvid för finkläder

Varje deltagare fick svara på en fråga, detta var arvids.

- If you could be on the cover of any magazine, which one would you pick and why?
- "I would pick cosmo, cause then all the girls could look at my body."


Bilderna blev inte jätte bra, och jag hade inte med mig kameran efteråt då vi tog de flesta bilderna! Så förhoppningsvis får jag tag på fler bilder snart!

Men grymt kul var det iaf! :D synd att det är över!

Kommentarer
Postat av: mamma

Kul med bilder från mr Teen UT!!

2012-03-07 @ 20:56:10
Postat av: Michan

Vad roligt!! Vad snygga ni var! Fin klänning du hade :)

2012-03-08 @ 09:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0