26 januari tvåtusentolv

En riktigt kul helg väntar och jag taggar nydushad på soffan framför jersey shore! Försökte få ihop en ny design till bloggen men gav upp ganska snabbt, blir nog att fråga syster min för jag förstår verkligen ingenting hehe. Imorgon är det basketmatch och tidig lördag morgon bär det av till chicago för att köpa klänning, så förhoppningsvis kommer det upp bilder på den snart! :) Träningen går jätte bra, jogging och lite mera jogging består den av,, men definitvt roligare än att sitta hemma!

Fick ett meddelande från mammis idag som berättade att jag flyger ut från los angeles 13 juni, mellanlandar i London och är framme i köpenhamn 14 juni, 17:10. Känns så sjukt overkligt, men är sjukt spänd!


Såhär såg jag ut idag!

Nu är det dags för favorit stunden på dagen, ligga i sängen och kolla på gossip girl! <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

åååååååh :D låter helt underbart :D puss gumman <3 <3

2012-01-27 @ 11:09:58
Postat av: JoachimT

NOO…. I'm flying to L.A. on 13 June! Haha I'm going there and you're leaving! </3 Will have to see you first thing when I get back then!

2012-01-27 @ 16:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0