update

Vet att jag varit grymt dålig på att blogga i veckan, men som vanligt har jag haft det fullt upp! Så kör på ett litet uppdaterings inlägg :)

förra söndag åkte vi till chicago för lite shopping! Gick till the American doll store med deras kusin grace och åt lunch med henne och hennes docka! :)

super god mat  hade dom!

blev lite shopping! :) Och inne på hollister mötte jag en svensk familj! Hörde hur dom pratade svenska med varandra så gick upp och började prata med dom! haha

nya skor till sadies!

glad alla hjärtans dag i efterskott! haha :) hoppas ni hade en fin dag och blev uppvaktade, för det blev jag!
hade en "late start" i onsdags vilket innebär att vi hade sovmorgon till klockan 10! Blev ingen sovmorgon för mig, utan skypade med mamma och åt frukost på dunkin donuts med ashley! :)

I tosdags var vi på grease musikalen med kör klassen! Gick på olika workshops, åt god lunch osv. :) På bilden är det Lexi, Bre och Michele!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0