University of Iowa - go hawkeyes

Haft en grym dag då vi tog ledigt från skolan för att gå på en "college visit". Vi gick först runt själva på campuset, efter det fick vi lyssna på en presentation, och blev guidade på en rundtur av campuset och "the dorms". Kan varna alla nu att jag ska gå på college i usa, och jag ska bli en riktig hawkeye! :)
fina byggnader och gröna parker!
åt en riktigt god lunch. Visade sig att våran servitör, som också var en student på skolan var från norge, har ett sommarhus vilket han besöker varje sommar och kunde slänga in några norsk/svenska fraser, coolt! haha han trodde också att jag och arvid var tvillingar!! Och dom andra på rundturen trodde vi var syskon!
deras fotbolls stadium, så stort att det kan fylla hela Iowa City!
sororities and fraternities!!! Ni vet i alla filmer där massa tjejer eller killar bor i ett stort hus tillsammans och festar hela tiden, haha. fett coolt!
Fick såklärt med mig en hawkeye t-shirt med mig hem! :)
hur awesome verkar det inte!!

Kommentarer
Postat av: Michan

Åh vad kul!! jag är bara lite avis ;)

2012-04-10 @ 15:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0