30 augusti

Tänkte att jag skulle packa det här inlägget med så mycket som möjligt, mycket som har hänt, men ändå inte. slänger iaf in lite random ointressant information här!


idag, 30/9.
Började officiellt träna i gymmet idag! var fruktansvärt.. haha (http://www.crossfitfive.com/ - websida från familjens gym om någon är intresserad, mycket bilder på familjosv)

Jag, Elena, Molly och Andrew drog på en utflykt, tittade på kattungar i djuraffären, vilket var awesome!! :) åt mat på burger king. spontan shoppade (förlåt mamma och pappa <3) och kollade på 40 year old virgin!


hittade lite lauren conrad kläder idag!

köpte det här linnet! :)

fick post från världens bästa! ett grymt fint halsband, åh kommer ha på mig det varenda dag! Tack så mycket jennifer, älskar dig <3

random bild - men såhär ser iaf min garderob ut! :)
och angående det som hänger i mitten, cheerleading dräkten, så har jag beslutat min för att sluta. Var inte alls som jag förväntat mig, att stå och heja och få igång publiken under en match är helt enkelt inte för mig! Eftersom jag bara har en chans, bara ett år här i usa vill jag göra det jag tycker är kul. Så jag bestämde mig att sluta! :) känner mig lättad. Från och med nu kommer jag, på fredag kvällarna, sitta med mina vänner på läktaren och heja istället! :)


och angånde hemlängtan också vidare så är det helt lugnt just nu! att prata med familj och vänner gör mig bara glad, och jag är lika ivrig varje morgon när jag vaknar och kan läsa kommentarerna på bloggen och meddelanderna ni har skickat! Vill dock tillägga att man, tusentals mil bort från allt som är tryggt för en, är extra känslig! (iaf jag!) de minsta grejerna kan få en att känna att allt är skit och att man bara vill hem. Har haft en liten attack, men det gäller bara att skärpa sig, ändra sin inställning och kanske gråta lite.. sen känns det oftast bättre efteråt! :)

Kommentarer
Postat av: neis

Helllö:-) tråkigt att de inte funkade med hejandet, hoppas du hittar något annat som passar för dig :-) och tänkte bara säga att jag längtar till söndag, du är guld värd och missa inte massa roliga chanser i usa ta varenda en :-) massa pussar!! :-D<3

2011-08-31 @ 10:05:10
Postat av: bex

you go girl! Njut av livet och gör bara det som är roligt :D Jag hejjar på dig :D puss från knäppbecka

2011-08-31 @ 12:01:05
URL: http://badaiprada.blogg.se/
Postat av: Jennifer

åh vad härligt älskade <3 <3 Gud vad bra att du fått halsbandet :) puss på dig <3 <3

2011-08-31 @ 12:57:24
Postat av: Molly

Är så glad att du verkligen slutade! Ibland är det bäst att tänka på sig själv, eller iaf följa sitt hjärta. Gör det som känns bra, så att du kan må bra. Och alla andra vill ju bara att du ska må bra också så det var helt rätt beslut när du kände att det inte passade dig <3 love youu

2011-08-31 @ 17:57:47
Postat av: JoachimT

Little turtle girl. Seems like your having a great deal of fun! Still waiting for that video you we're going to send me!! :)

2011-08-31 @ 18:52:47
Postat av: felicia

åh tack så mycket allihopa! :) ni är bäst! <3

2011-08-31 @ 20:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0