artonde - tjugoandra augusti

Har haft en underbar helg i Illinois och Wisconsin! Tänkte visa resan i bilder, haha har hur många som helst!!


hotellet i naperville, IL

Jag, Vicktoria och hennes man

Jag, Molly och Addie

åt middag i naperville, det är både syskon och kusiner på bilden!

Fick chansen att se lite av Terry's jobb, det här var en av hans ritningar! (haha ursäkta bilden!)

Här är en utav platserna han ska bygga på! Fick se ritningen på det, fick även se en bar han hade ritat!

fina naperville!

Molly! :)

Addie och Molly!





Dora, Molly, Erin, jag och Addie :)





Åt Italienskt!

Gina, Molly och jag!

Dag 2 -


Vi fick följa med Victoria till hennes jobb på sjukhuset och se vad hon gör!

Åkte vidare till O'Hare och hämtade upp Elena! :) (uttalas elen!)

Hann med lite shopping på forever 21 <3

Gina och Elena!

Molly och Andrew! haha

Haha MTV spelade in en pilot av en reality serie i resturangen vi var på! Vi får väll se om den börjar visas, hade vart coolt!

Pratade med producenten! :)

haha...

Dag 3 - CHICAGO!

I väntan på tåget, naperville - chicago

hela gänget :)



Älskar chicago! åh det påminner grymt mycket om new york!

Jag och Elena :)

haha fett casual!









Marilyn Monroe staty!



efter en dag med lite shopping!

Lite utanför ämnet men slänger in dom ändå! :)


min nya tavla, och min fina drömfångare! :) ovanför sängen!

älskar er <3

Faithy! (haha mästerfotografen ser ni i fönstret...)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Gud, det ser ut som att du har haft jätte roligt :D Måste få höra allt sen. Puss love you <3

2011-08-23 @ 10:01:21
Postat av: mamma

Vad kul med nya bilder:) Chicago ser fint ut, det får du visa oss när vi kommer över. Snygg Victorias secret-kasse!

2011-08-23 @ 22:15:58
Postat av: Pappa

Coola bilder från Chicago! Saknar dig, puss!

2011-08-23 @ 22:24:57
Postat av: Michan

Vilka fina bilder!!

2011-08-24 @ 10:00:33
Postat av: mamma

Vilken fin tavla du har gjort!!<3<3<3

2011-08-24 @ 13:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0