4 maj

OMG, om exakt en månad idag lämnar jag east moline! :( men det är bara 26 dagar kvar tills min kära familj kommer hit, vilket är helt overkligen för mig! Det är en sån konstig känsla, allt känns som en dröm, även fast mitt liv här är vardag.

Hade i alla fall min sista tävling idag, med en senior night där alla seniors i laget blir presenterade med sina föräldrar osv. Kvällen var väll lite av ett fiasko eftersom jag råkade "falsestart" i mitt race. Jag tappade balansen och gick över linjen innan "the gun shot". Så blev diskvalificerad och fick inte ens springa :( det är inte helt ovanligt att det händer, utan det händer de flesta minst en gång. Men det sög verkligen, särskilt eftersom det var min sista tävlig. Menmen, har haft en riktigt rolig säsong, något jag alltid kommer minnas! :)

slänger upp en bild på mig och Ashley!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ah, tråkigt att du inte fick tävla sista gången :( Men det är väl skönt att det är slut nu :) Tänk att snart får vi träffas!!! Längtar <3

2012-05-05 @ 19:19:43
Postat av: Michan

Längtar!!!!!!

2012-05-09 @ 00:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0