tidigt födelsedags firande

Åh, har haft en underbar dag, sitter här med ett riktigt lyckorus :) Vaknade upp hemma hos Ashley imorse, därifrån åkte jag till tandläkaren för att kolla tänderna, sen vidare till gymmet med eric, arvid och felipe för 4 timmars gymmande/simning! :) Sen åkte jag hem och gjorde mig iordning snabbt för födelsedagsmiddagen vi hade ikväll!

världens finaste ♥

middag på olive garden

jag och arvid!

sötaste paret, breanna och connor! :)

arvid, jag och felipe

födelsedagstårta!!! :)

bästa överraskningen! äkta svensk prinsess tårta (vilket inte finns i usa, mina kompisar hade aldrig sett något liknande förut) som min världens bästa värdfamilj hade beställt och importerat in från chicago!!! :)




fick grymt fina presenter från kompisarna, victoria's secret handuk och solglasögon till semestern, kjol, kuvertväska, t-shirt från breannas framtida college, lotion, nagellack, och en litet kanin godesjur som inte är med på bilden!! :)


Kommentarer
Postat av: JoachimT

Awww happy birthday poo!! <3

2012-03-11 @ 15:15:36
Postat av: nea

ååh, vad mysigt de låter och kul att de fixade en svensk tårta :) du kunde ju visat dina talanger annars och gjort om vår snoppkaka! de är svensk tårta de xD

haha! <3

2012-03-11 @ 16:08:21
Postat av: Felicia

Haha Nea jag dör, undra vad dom hade sagt om jag bakade en sån! haha äkta svenskt!! <3



Thanks joey babe!! <3

2012-03-12 @ 05:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0