Everyone wants happiness, no one wants pain. But you can't make a rainbow, without a little rain.

Förlåt för att jag är sämst på att blogga... Känner att jag inte har något att skriva om, men ska försöka!
Har som vanligt haft fullt upp den här veckan, grymt mycket läxor/prov/inlämningar, träning varje dag, Mr teen UT träning varje morgon 7.30. Men jag klagar inte, jag älskar det! På tisdag är det äntligen dags för föreställningen, svart klänning är inköpt, t-shirts är beställda och killarna övar sin talang 24/7. Det är alltså en "skönhetstävling" för senior killarna på skolan, då de tävlar i finkläder, badkläder och talang inför hela skolan. Vi tjejer sponsrar killarna, (jag sponsrar Arvid) och vi ska gå ut med dom på scenen och i princip bara stå där för lite support, hehe. Sen har vi en intro dans för tjejerna och killarna, plus en pardans, vilket va har övat på varje morgon innan skolan! På tisdag smäller det, tar förhoppningsvis mycket bilder :)

Annars.....

Eric hämtade mig efter träningen i måndags, (han fick precis sitt körkort woopwoop) vi åkte och köpte glass i det fina vår vädret, sen satt vi på mitt rum och pratade och jag tvingade honom att sätta i mitt löshår :) 

Tränar inför Mr teen UT!

I fredags var träningen inställd pga av snöstorm!!! Så jag och ashley åkte till köpcentret istället :) Senare under kvällen gick jag, ashley, abby, arvid, felipe och john på bio, såg project x, väldigt speciell film! hah sen badade vi i ashleys badtunna,, där jag spenderade natten! hemma hos ashley asså! :)

Lördag åt vi lunch med vår fina norska/svenska vän emma och hennes kompisar com går på ett annat high school i närheten, mums! Efter det blev det mer shopping, hittade en fotoautomat också! Kan vart de fulaste bilderna någonsin, haha men grymt roliga!

Ikväll kom ashley, abby, arvid och felipe hem till mig! Vi åt pizza, spelade pingis, kollade film m.m. :) har suttit i timmar på victoriassecret.com och letat bikinis till semestern. 13 dagar kvar nu, 4 skoldagar till springbreak, 7 dagar tills min 18 års dag, livet är rätt bra asså!

Hoppas ni har det bra där hemma! miss you

Kommentarer
Postat av: JoachimT

Looks like your having a blast! :))

2012-03-04 @ 11:09:55
Postat av: Michan

Kul att så mycket händer i ditt liv just nu!! Det där med Mr Teen lät ju kul haha ;D

2012-03-04 @ 13:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0