I graduated



Graduation var grymt häftigt, ska berätta mer om det så småning om. Slänger upp några bilder från gårdagen! Efter graduation spenderade alla seniors natten på skolan, det var en natt jag sent kommer glömma :) Familjen är här och det är så härligt att se dom igen, konstigt nog känndes det helt normalt att se dom igen! Idag lämnade jag east moline och det var den värsta och jobbigaste dagen någonsin :( har gråtit hela dagen. Befinner mig just nu i Chicago, och på onsdag bär det av till California. Vi får se hur det blir med uppdateringen, om det inte blir innan jag kommer hem så finns alltid facebook! Vi ses snart!

Kommentarer
Postat av: Molly

Åh vad fin du är! När kommer du hem? Saknar dig som tusan! Tyckte jag såg dig idag och blev helt lycklig i hjärtat. Men kom på efter typ två sekunder att det var omöjligt. Du måste komma till stockholm snaaaaaart!! Älskar dig <3 njut av sista tiden där!!!!

2012-06-12 @ 22:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0