happy new year!

Det nya året infirades som sagt i Chicago! Tidigt lördag morgon kom vi fram till den stora staden, vi började med en incheckning på hotellet.



utsikten från vårt hotellrum, 17e våningen! lite höjdrädd blir man ju

Efter det åkte vi till skydeck - näst högsta byggnaden i världen!

lika högt som 313 oprahs! :) haha


utsikten från toppen!

glasgolv!

bönan! min kamera dog en sekund senare :( så har bara en bild

Tiffany's & co :)

Efter att varit uppe i skydeck tower, ätit lunch och gått runt lite åkte vi tillbaka till hotellet för att vila upp oss lite! Tjejerna åkte ut för lite shopping!! :D och efter det gick vi ut på piren för att kolla på fyverkerier osv. :) och kallt var det!

haha jag och quinn

piren, med staden i bakgrunden

fyverkerier!

klockan 9 hade vi reservationer på en italiensk returang, och jag tog de klassiska nyårs-mat-bilderna så alla kan se vad jaag åt! :) haha

tre bilder på förätten


ostron, krabbor osv.

själv åt jag pasta med hummer!

efter middagen blev det hemfärd, kom tillbaka till hotellet runt 23.30, det var fullt liv inne på hotellet. Vid tolvslaget räknades det ner, folk skrek och tutade, och kastade massor av toapapper... haha, ute på gatan kunde man höra hur bilarna tutade! Var grymt kul att fira nyår i en storstad, det var verkligen packat med folk vart man än gick!

Dagen efter blev det shopping! :) H&M & TopShop förgyllde mig dag! <3


hehe jag och quinn köpte t-shirts, ett skämt som alltid dras här i USA, typ som det svenska "intresseklubben antecknar"...

nya skor från forever21

blus från forever21 och kavaj från H&M


blus från H&M

linne från forever21

halsband från H&M

halsduk från H&M

såhär ser min garderob ut nu! :)

hehe det här låg i brevlådan när vi kom hem, mitt första "reportcard", mitten är resultated från finals och höger är slutbetygen! haha helt okej med tanke på att det inte räknas....

Kommentarer
Postat av: ellinor

fasen va häftig byggnad! jag som älskar höjder borde verkligen åka dit, haha :) men gumman va är det jag ser? US history A-?! innan jag säger något, det är väl skitbra!? STOLT ÖVER DIG <3

2012-01-02 @ 22:36:37
Postat av: Molly

Åh allt ser skitbra ut förfaan! Du och jag ska skypea DEN HÄR VECKAN. OKEJ? <3 Vad duktig du är förresten :D Puss på dig finis <3

2012-01-04 @ 15:15:02
Postat av: Michan

Vad häftigt!! Jag hade dock aldrig vågat gå på glasgolvet, CRAZYYY!!!

2012-01-04 @ 21:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0