21 pounds, just sayin'

som sagt, en 21 pounds / 10 kilo större felicia! menmen, det hör till...

skulle kolla upp mitt BMI online, för att se till att jag fortfarande var normalviktig. Det stod att jag hade 30 = Obesity... dog ett tag! men hade skrivit in fel längd, hehe.



haft en rikgtig bra helg! Fredag efter skolan gick vi och kollade på killarnas swim meet! Efter det blev det middag på jimmy john's och bio - "the devil inside". Skulle tydlgen vara jätte läskig, och jag som är världens största mes är besviken, och jag vill ha mina 10 dollar tillbaka. jätte komstig film och inte alls bra enligt mig!
Efter det blev det sleepover hemma hos Ashley, med Abby, Breanna och Tina för att sedan på lördag morgon vakna upp vid 10 och gå på pedikyr! :) julklapp från breanna!
Åkte och shoppade på lördagen med tjejerna, kollade in klänningarna inför dansen som kommer upp i februari :) inte hittat något ännu, men vi har ju en månad på oss! Lördag kväll blev det film kväll hemma hos Ashley med ett gäng kompisar!
Idag, söndag blev det mera shopping!! lägger upp bilder sen! :)
riktigt trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Michan

Det syns verkligen inte att du gått upp i vikt!! Vad bra att du haft en kul helg :)

2012-01-09 @ 10:41:47
Postat av: nea

låter som en kanon helg! avundsjuk :) haha :D

2012-01-09 @ 16:11:46
Postat av: Sara

Grrrrrrr, snygging!! :D

2012-01-09 @ 16:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0