fullspäckad helg

Som sagt så har jag en fullspäckad helg, imorgon blir det basketmatch sen sleepover hos breanna för att vid tolvslaget åka till walmart och köpa breaking dawn som kommer ut!
Lördag morgon blir det att kolla när killarna simmar, sectionals! Efter det ska vi laga svenska och tyska(?!) pannkakor och gå på bio! Sen söndag bär det av till chicago för lite shopping, kan förhoppningsvis hitta skor till sadies och lite andra roliga saker!

Uppdaterar mer efter helgen!

som lite övrig information så har jag varit här i 6 månader idag, jag har gått upp 25 pounds och inatt drömde jag för första gången på engelska!! :)

Kommentarer
Postat av: neea

vilken lyx du har :-) och vilka helger du har, helt underbara :-Dhaha va kul att drömma på engelska xD haha :-P en annan ligge sjuk och måste bli frisk på måndag för då åker jag till tyskland :-)

2012-02-10 @ 08:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0