2-11-12

Fredagens tema var djur-tema! riktigt kul helg, kom precis hem från bion och är så grymt trött! Taggar jag för chicago imorgon och slänger in lite bilder från helgen :)


jag och lexi!


Åkte till walmart vid midnatt för att köpa breaking dawn!!! Fick köa i 20 minuter, men det bjöds på edward tårta så det var helt okej för mig! Var första gången jag vart på walmart klockan 12 på natten och blev riktigt förvånad över hur många som var ute och storhandlade matvaror! vissa hade till och med sig små barn!


definitivt bästa tårtbiten!

lördag morgon blev det simtävling!

sen åkte vi hem till ashley och lagade tyska(!?) pannkakor

smakade som ungspankaka!

Kommentarer
Postat av: JoachimT

Haha walmart is a little scary around midnight I think! <3 :)

2012-02-12 @ 10:56:46
Postat av: michaela

haha söta ni är! och jag håller med om att du hade tur med tårtbiten;)

2012-02-12 @ 17:15:57
Postat av: nea

hoppas tårtan va god för den ser väldigt mummsig ut ;) haha :) <3

2012-02-12 @ 19:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0