veckan i bilder

Förlåt för kass uppdatering! Fått virus i datorn som Arvid tur nog kunde fixa, så hade inte datorn hemma under några dagar. Annars har jag bara känt mig allmänt hängig och stressad, men nu är jag tillbaka! :) Skönt med lite ledighet, har en tre-dagars helg med lite påsk firande och måndag bär det av till university of Iowa för en "college visit", ska bli riktigt kul att känna av den riktiga college atmosfären, då eleverna kommer vara i skolan efterom vi inte har nått riktigt påsklov här.
Hade ett till "track meet" i lördags där jag köpte den här awesome t-shirten!
Har äntligen blivit av med löshåret :)
pluggat, lärt mig lite om synen i psychology och läser just nu "wuthering heights" i engelskan
gjorde en angry bird i ceramics. hehe
lagade svenska vs amerikanska pankakor
kände mig väldigt kreativ den här veckan, så gjorde lite svenska chokladbollar också!
haha tvingade quinn att posa med bunken!
satt parkerad mittemot en skolbuss idag på McDonalds så tänkte att jag kunde ta en bild! :)
umgicks såklart med mina kära vänner, åt mat / glass, körde runt, sprang runt i kvartert och badat i bad tunnan. riktigt bra kväll!
Imorgon är det prom-dress shopping som gäller :) yay!

Kommentarer
Postat av: michan

Härliga bilder!! Åh du kommer säkert ha askul i Iowa city! Sjukt skoj med college visit!



och måste säga att du gjort en sjukt snygg angry bird;)

2012-04-06 @ 19:32:31
Postat av: Mamma

Bra att du läser på om synen! Du kanske ska gå i mina fotspår ;) Vad långt och fint håret har blivit!! Hoppas du får en underbar påsk!

2012-04-07 @ 09:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0