tjugo fjärde april

Var ledig idag och kommer vara det onsdag och fredag också pågrund utav att juniors på skolan har ACTs. Började dagen med att möta upp tjejerna för att ha en liten photoshoot för våra graduation party invites :) Efter det åkte jag hem och skypade med världens bästa familj! Och efter det blev det att direkt åka till ett track meet. Hade inte alls nån lust att åka men visade sig att bli riktigt kul ändå, vill ju inte skryta eller så men JAG VANN MITT RACE!! :D
Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på lyckan i LA, min nya favorit serie. Bra dag och taggar för en lika bra dag imorgon! :) 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis! Du är så bra :) <3

2012-04-25 @ 07:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0