baseball

Tycker att det är grymt kul att baseball säsongen har dragit igång! Det är alltid extra kul med sporter vi inte har hemma, visst är det likt brännboll men ändå väldigt annorlunda! I alla fall så spelar Ian, min värbror, i ett baseboll lag och jag var och kollade på hans match igår! :) var jätte kul och ser fram emot att se fler matcher längre fram! Dock så blev matchen inställd efter ett tag på grund av regn och storm, vilket vi har haft många av den här helgen. I lördags natt efter att jag hade skrivit om hur mycket det stormade ute så gick "the tornado warning" av, vilket är en siren som låter över hela staden om det finns en risk för tornados :s, men jag lever så det är ju ett bra tecken! Tydligen så går dom av hela tiden, och kommer göra det flera gånger till i vår!
Ian!
Idag har jag haft ett till track meet, JAG KOM SIST! :( hehe men, men, nån måste ju...
Just nu ser jag fram emot imorgon då jag ska "feed the needy"! :) Ett voluntär arbete då jag genom skolan ska jobba i ett soppkök och servera mat till människor som inte har det så bra ställt och behöve lite extra hjälp med att mata sig själva och sina barn.
Och så ser jag självklart fram tills helgen då det bär av till chicago för att kolla på professionell basket match! woopwoop, det är chicago bulls som spelar, ska bli en riktigt häftig upplevelse!
Lite bilder från idag!
haha fett ful bild, men ser ni iphone fodraler eller??? Zane från one direction <3<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han heter faktiskt Zayn! :-D

Nej, men jag har alltid undrat varför du bytte familj, kan du inte berätta? Men om det är för känsligt eller helt enkelt inte vill, behöver du såklart inte! :-)

2012-04-17 @ 16:52:21
Postat av: Michan

Det var ju inte så farligt att komma sist eller hur? ;) Vad roligt att du ska jobba som volontär:)

2012-04-19 @ 00:07:52
Postat av: felicia

oops zayn haha...

Jag kände helt enkelt att jag inte passade in i familjen, så efter att ha försökt att lösa situationen utan resultat fick jag hjälp från min organisation att flytta till en ny familj. :)

2012-04-20 @ 06:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0