tankar

November börjar närma sig mot sitt slut, och jag har tänkt tillbaka på tiden som gått. Har nog varit den bästa och värsta månaden i mitt liv, med många skratt men också tårar, mycket hemlängtan men också uppskattning av livet jag har här. Har träffat många vänner som jag kommer minnas resten av livet och jag har varit med om många olika  uppleveser som jag kommer minnas länge. Saker som att jag har bott i två amerikanska städer och gått i två amerikanska high school, som är lika på många sätt men ändå väldigt olika! Att för andra gången, helt ensam komma till en främmande stad/familj/skola märker jag själv hur mycket jag klarar.  
Man får själv uppleva hur stark man är, och hur det inte är så farligt att vara för sig själv, att man snabbt kan bygga upp ett liv runtomkring sig, sålänge man är trygg i sig själv. Jag är otroligt tacksam att jag under den här resan har haft underbara människor runtomkring mig, och att jag har en underbar familj och underbara vänner där hemma! Livet är rätt bra egentligen ♥ 


Kommentarer
Postat av: neea

stolt vän! <3 saknar dig! så fin du är! :-D <3

2011-11-29 @ 11:10:16
Postat av: Molly

Så jävla bra du är <3

2011-11-29 @ 19:12:58
Postat av: Jennifer

Kärlek till dig <3 Du är så otroligt stark <3 <3

2011-11-29 @ 23:54:04
Postat av: Emma

Vad FIN du är! :D sjukt stark är du, men det klart att det här klrar du! <3

2011-12-13 @ 16:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0