If someone says, "I love you" and you don't feel the same way, just say "I love YouTube" really fast. -Will Ferrell


paket från världens bästa familj/moster/farbror/kusin från sverige! TACK <3 börjar äntligen få lite julkänslor!!
Skickade ett paket till sverige förra veckan, frakten var 450kr, ovärt. hah men det är ni värda :)

Den här veckan är full med planer, I måndags åkte vi till radiostationen och sjöng med kören, har även haft en stor jul konsert idag! Och ska ha en till konsert på torsdag! Yoga och Zumba träning måndag och onsdag :) Fredag är det basketmatch, lördag julfest hos Ashley och söndag julfirande med amerikanska släkten :)

Nästa vecka väntas finals... ett stort prov på allt som gjorts under terminen, kul för mig som vart här i en månad! haha jaja...

Har även ställt upp i en dogeball turnering! haha jag, ashley, abby, breanna + två lärare har bildat ett lag! kommer definitivt förlora.... men har beställt fina rosa t-shirtar iaf! :) haha

Och snart är det jul! kan inte fatta det, tiden bara flyger förbi! Just ni svävar jag på rosa moln, jag absolut älskar mitt liv <3 och känner mig grymt stressad över tanken att jag bara har sex månader kvar! :( men får passa på att njuta nu! Insåg precis att det är lucia idag, hm, hoppas julkalendern kan bjuda på nått slags luciatåg! :)
godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: mamma

Du verkar ha fullt upp! Kul att du hinner blogga lite ;) Härligt att du trivs så bra, gumman. Försök att leva i nuet och njut av allt! Det var ju bra att julklapparna kommit fram. Love you!!! <3

2011-12-14 @ 08:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0