helgen

Haft en riktigt bra helg, först sleepover hos Abby med Ashey och Breanna (: gick ut och åt, sen åkte vi runt till lite olika ställen innan vi kom hem och spelade wii och kollade på jersey shore! haha. Morgonen efter åkte jag och min värdmamma och tränade, jazzercise! Jobbigt men kul! påminner mycket om arobics.
Efter det skypade jag med familjen, vilket alltid får mig på bättre humör :) Sen blev det shoppingtur med Arvid i davenport. Sen på kvällen åkte vi till basketmatchen där jag mötte upp Ashley och Abby, efter det åkte vi, Arvid, Matt, Crick, John och Mason och åt och spelade laser dome! :)  


Abby, Ashley och jag

Arvid och Ashley!

Idag blir det att ta det lugnt hemma, plugga lite... och troligtvis åka till youth group med Ahsley, Abby och Breanna! :)

Kommentarer
Postat av: Michan

Vad kul att det händer så mycket!!

2011-12-04 @ 23:17:03
Postat av: Anonym

låter as roligt :) glad att dom tar hand om dig <3 love you <3

2011-12-04 @ 23:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0