track meet @ rocky

Hade min första tävling idag, var så fruktansvärt nervös, kunde inte sova natten innan haha. Men det gick bra, kom inte sist vilket var min stora rädsla haha, det var riktigt kul faktiskt. Fick en bra tid på 300m hurdles (häck), mycket bättre än jag trott! Efteråt unnade sig jag och Ashley en middag på los Agaves! bra dag! :)

100m sprint, sprang in i mål i mitten av tjejerna så det är jag nöjd med! :)

jag och Charol, från malaysia :)

jag är den oranga! :)

var så fruktansvärt trött mot slutet så min form är inte den bästa, men jag kom in i mål i alla fall! :) haha

Kommentarer
Postat av: nea

oj vad du är duktig!! :D jag ligger efter som fan med träningen.. du kommer va i bättre trim än mig när du kommer hem ;) :D haha :D <3 ååh, jag är fett avundsjuk på din resa! Den verkar ha varit helt underbar! :) och vi MÅSTE prata typ NUUUUU!! saknar dig som fan! :D puss! <33

2012-03-28 @ 12:42:29
Postat av: Mamma

Haha, älskar den sista bilden! Underbar :)

2012-03-29 @ 08:03:10
Postat av: elina

ser bra ut felicia! :) snygga dräkter ni har :)

2012-04-01 @ 13:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0