Karibien 3/17 - 3/24 <3


Utanför flygplatsen i st. Thomas

Jag och Eric på båten påväg till st. John

och snabbt gick det!

snorkling varje dag!

jag och Ian på stranden

haha en av alla miljontals misslyckade hoppbilder

snorklig dag 2!¨

tog väldigt mycket bilder på stranden :)

hoppbild, hehe..

oh yeah! haha

karibisk kisse på stranden! :)

båt (skol) buss?

gick till en ny strand varje dag, mend den här var min favorit! :)

utsikt över cruise bay

hela familjen! :)

jag och Ian

trunk bay, en av de kändaste stränderna på ön!

snyggingar haha

Det här var kvällen vi gick ut och shoppade i cruise bay

Träffade en svensk på den här stranden! :)

jag och Eric!

yay lyckade hoppbilder! haha

Gick ner till stranden på kvällen för att se krabbor, såg inte en enda men hade kul ändå :)

haha mitt hår är iprincip vitt!!



mer snorkling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0