02.05.12

Haft en väldigt händelserik helg :) lördag gick vi hela familjen + en till familj som var på besök och bowlade och åt lunch, mys

Gick till ett rootbeer bryggeri, GOTT

i bowlinghallen!

jag och värdmammis!

haha Ian förstör bilder...

jag och eric

jag och quinn, tar bilder som vanligt haha

vinnarlaget - "vikingarna" haha

Efter det blev det hockeymatch med arvid! En kompis från skolan jobbar där så han gav mig två gratis biljetter :)

dom vann!!

arvid och nån random kille! haha

maskoten!

fick gratis hockey jerseys! :)

köpte nya träningskor :) tagga track imorgon!!

Kommentarer
Postat av: JoachimT

Haha!! :)

2012-02-06 @ 18:59:52
Postat av: Michan

Snygging!! Och vad vita tänder du har;)

2012-02-09 @ 11:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0