fredagsmys

Haft en riktigt skön dag idag! :) skypade med familjen vilket var underbart! det gjorde mig lite ledsen men gav mig samtidigt massa energi! älskar er <3
på eftermiddagen åkte vi och hälsade på min värdmamma på hennes salong, satte i en feather extension, har sett ganska många här som har en, så man vill ju hänga med! ;) efter det åkte vi till subway och jag var överdrivet spänd för det! haha men åh så gott det är! På kvällen åkte vi hela familjen + dillion till en resturang, dit dom går nästan varje fredag, så jag har verkligen nått gott att se fram emot! :)


har en likadan fjäder som faith! :)

congress pizza!

mitt amerikanska nummer är; 906-361-5563
vet inte ens om det går att ringa på det! men om det funkar, och det är nått akut så antar jag att det är bra att ha! :)

Kommentarer
Postat av: michan

snygg du är i håret!! Och jag blir lite avis.. mysigt att gå ut och äta nästan varje fredag! ;D

2011-08-13 @ 09:51:53
Postat av: mamma

Vad fin du är med din fjäder!! Vem är Dillion?

2011-08-13 @ 10:23:05
Postat av: mamma

Vad fin du är med din fjäder!! Vem är Dillion?

2011-08-13 @ 11:01:15
Postat av: Felicia

Tack!! :) det är mollys kompis! :)

2011-08-13 @ 16:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0