roadtrip

Idag innan kolckan var tre hann jag besöka tre stater, Iowa, Wisconsin och Illinois såklart! Jag och min värdmamma lämnade huset klockan 8 på morgonen för en liten roadtrip. Var hur mysigt som helst! :) Vi åkte upp till en liten stad i norra illinois, med små antika affärer, där jag köpte ett par skor och solglasögon till semestern!

Testade också ett garnerat äpple, GOTT

Var mitt ute i ingenstans i Wisconsin

Sen åkte en amish förbi på sin häst!

Köpte cheese curds, vilket Wisconsin är känt för


Vi kom hem strax innan tre då det var dags för träning, andra dagen vi tränade utomhus på banan! Var 24 grader ute med stekande sol, riktigt härligt!

Haha jag och Ashley gjorde "bows" till track!

Sen taggar jag något grymt inför semestern!! Enligt väderprognosen ska det regna en stor del av veckan :((( Men jag hoppas dom har fel!
Köpte iaf dom här i måndags :)

Från victorias secret och hollister

Kommentarer
Postat av: Michan

Låter verkligen som en kul dag! Vilka snygga bikinis du köpt :D Och är inte det där osten som låter? haha ;)

2012-03-14 @ 04:13:50
Postat av: Michan

btw skitsnygga brillor och skor med;)

2012-03-14 @ 04:14:48
Postat av: Anonym

Tack!! :) haha ja ister låter jätte mycket! Har du ätit den med? :D

2012-03-14 @ 16:04:46
Postat av: mamma

Låter mysigt med en liten utflykt med din värdmamma :) Fina bikini! Låter härligt med 24 grader och utomhusträning <3

2012-03-14 @ 19:48:11
Postat av: Michan

Ja!! Haha.. Tror jag har berättat om den nån gång men den är fett god! Köpte också den i Wisconsin;)

2012-03-14 @ 21:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0