sverige, i love you



sitter och letar efter quotes, valde en svensk sida eftersom det tog mig en månad i usa att inse hur underbart sverige är och vad fint och speciellt svenska språket är! tänk att det bara är cirka 9 miljoner i världen som pratar svenska, och jag är en av dom, kommer bära med mig det resten av livet och jag är glad att jag insett det nu. Letade iaf efter quotes, och hittade den här - "att kyssas är som att dricka te ur en sil, man får aldrig nog" haha dog av skratt, vad är syftet med den här? kanske bara jag som inte fattar... haha. Hittade en som var ganska bra i alla fall (: "alla vill ha utveckling, men ingen vill ha förändring" - sant, så sant.




Kommentarer
Postat av: mamma

Du är så klok :)

2011-09-23 @ 08:05:11
Postat av: JoachimT

Haha your so cute!! x)

2011-09-23 @ 13:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0