mitt amerikanska liv

jag har varit i usa i tre veckor och en dag, och jag kan knappt fatta det! känns som att jag har varit här föralltid samtidigt som det känns som att jag kom hit igår. Känns som att jag har träffat miljontals nya människor, men skolan har inte ens börjat ännu, vad kommer hända om tio månader? Allting är så himla bra, tänker mycket på sverige, saknar alla, men vill inte hem, jag är inte färdig här ännu! Har ju tio månader kvar! Jag kom hit (kommer vara) här exakt en månad innan skolan börjar och jag ser bara fördelar med det! Har träffat så mycket människor, prövat på både cheerleading och tennis, hejat på en ameikansk fotbollsmatch, varit i chicago och wisconsin och jag känner mig trygg med engelskan. awesome. längtar så grymt mycket till skolan som startar om mindre än en vecka, längtar till homecoming, thanksgiving, black friday, jul, prom, allting. är så grymt taggad för allt! tänker mycket på hur det kommer bli när jag kommer hem, när jag träffar min familj, det kommer bli bäst! men för att uppleva det måste jag leva tio månader utan er. jag vet att det kommer vara värt det. älskar er <3

ett fett smart tänkesätt jag läste i en blogg;
"jag var en stor stenklump när jag föddes,
o varje jobbig sak är ett hack i mig,
ju jobbigare ju större,
så att jag till slut blir en färdig vacker staty."



gör ont i min när jag tittar på dom här bilderna, saknar er så <3


Kommentarer
Postat av: mammi

Ååå gummman...saknar dig också jättemycket, är så tomt här hemma :( Här händer det ju nästan ingenting. Det är verkligen spännande att följa dig här på bloggen. Du kommer vara med om så mycket det här året. Det kommer gå så snabbt. Och tänk på allt du måste visa oss när vi kommer över och hälsar på!! Älskar dig så mycket <3<3<3

2011-09-01 @ 13:40:02
Postat av: Michan

Du kommer klara det här lätt som en plätt! Du är så stark! Vi saknar dig också men tänk vad kul du kommer ha. Vi kan prata när du än vill.

2011-09-02 @ 00:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0