football game NMU

Åh vilken kväll, var på tailgate party, typ en "uppvärmning" innan matchen, med mat osv. :) Det var en college match vilket betyder att det var 1000 gånger mer intense än high school matchen! så grymt häftigt var det!!! :)


min första sloppy joe! :) haha

football oreos!

Dora och Molly

molly, elena, jag och dora! i våra snygga NMU t-shirts! :)

varmup!

motståndarlaget!

NMU!!

natchos! :)

Nu sitter jag här med headphones och partypoopar medans de andra kollar på skräckfilm!!! :( sån fegis är jag! haha

Kommentarer
Postat av: bex

fett najs allt ser ut! "living the dream" ;)

2011-09-02 @ 11:21:36
URL: http://badaiprada.blogg.se/
Postat av: Michan

Vad roligt!! och vilken god mat....

2011-09-03 @ 02:48:21
Postat av: Molly

Åh verkar fett kul! :D Söta kakor också. Hoppas du har det bra! <3

2011-09-03 @ 16:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0