femte september

Har inte bloggat på några dagar nu... så det blir en liten uppdate av dom senaste dagarna :)

fredag 2/9
var på fotbolls match i marquette med marshelle och andrew :)

haha andrew spelade "ove", svensk utbytesstudent. så när vi beställde maten pratade jag svenska och andrew översatte med grov brytning. hahah, sen när vi fick maten började vi prata engelska igen, haha killen i kassan var ganska förvirrad!

lördag 3/9
oreo party @ our house! haha alla som var bjudna var tvunga att ta med sig oreos, blev ganska många över så dom senaste dagarna har vi levt på oreos, GOTT


måndag 5/9
köpte grejer till skolan, för imorgon börjar den! YAY :)



haha min algebra mapp, eftersom min AMERIKANSKA värdsyster inte kan stava till algebra..... så kan jag titta på den här och skratta resten av året :)

Kommentarer
Postat av: Michan

hahah kul där med svenskan;)

2011-09-06 @ 11:53:27
Postat av: molly

SEr sjukt kul ut! hahahha oreo party! Jag vill också leka turist! ( fast du är ju turist, men ändå.. haha)

2011-09-06 @ 18:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0