25 september

Helgen har varit mysig! Lördagen spenderades med Marika (sverige) på congress pizza. Snackade svenska, pratade om våra liv, känslor, drömde mig bort och trodde under några sekunder att jag var i sverige igen, skönt! Efter det åkte jag hem, där elena, Molly och marisa, en kompis från skolan var. Jag och Molly kollade på LaInk hela kvällen medans dom andra kollade på skräckfilm... haha.

Idag, söndag åkte jag och marisa till marquette för lite shopping. var grymt mysigt! :) Sen skypade jag med mamma och pappa <3 får mig alltid på bättre humör men gör mig samtidigt ledsen, saknar er så! Ni får iallafall ha så kul på eran resa till mallis! :)

usch, söndagar gör mig alltid deppig, hoppas morgondagen blir bättre!


jag och marisa :)

Kommentarer
Postat av: Michan

Kul med shopping ;D

2011-09-28 @ 19:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0