18 september

Har inte bloggat på hela helgen.. så blir ett långt inlägg istället :)
fredag- tog lite bilder i skolan, ska förhoppningvis ta lite fler sen. Här är iaf två bilder, en i korridoren, och en på elena :)





Fredag kväll- typ en av säsongens viktigaste fotbollsmatcher, så vi tog med våran high school spirit och gick 5 km längst motorvägen till bortamatchen! :) var riktigt roligt!

jag och brittany :)

jag och suniva! :) som jag spenderade resten av helgen med! Hon sov över här i fredags, och igår, lördag hade vi myskväll hemma hos henne :)

idag, söndag åkte jag elena och regina till marquette och köpte uggs! :D betalade 1000 kronor för dom, vilket är halva av priset i sverige. NÖJD, nu kommer jag överleva den kalla vintern! :)

framkallade en MASSA foton, mest från USA men också lite bilder från sverige att ha på rummet :) här är några av dom!

Kommentarer
Postat av: Michan

Vilka fina bilder! Kul att se skolan :)

2011-09-19 @ 12:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0