14 september

Idag var sååå mycket bättre! Skolan var faktiskt riktigt rolig idag, älskar mitt schema. en liten uppdatering efter alla dessa ändringar;
mixed chours
GI
web design
english 3
advanced PE
american history
teen cuisine

Efter skolan åkte vi hem, gjorde engelska läxan, jag, molly och elena har engelska tillsammans så det är perfekt! :) Sen på kvällen åkte vi hem till Sunniva och Julianna för "survivor" party. Amerikanska verisionen av robinson! Vi fick välja ut en person vi hejar på, åt tacos och hade det mysigt. Kommer upprepas varje onsdag! :) Dom flesta av utbytesstudenterna var där så det kommer bli riktigt roligt! :)
Ska sova nu, skriver troligtvis mer imrogon, förhoppningsvis med bilder! :)

Sen vill jag bara tacka all underbara människor där hemma! <3 Ni betyder så mycket, vet inte vad jag skulle göra utan er! Alla fina kommentarer, det hjälper verkligen. Så puss på er <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Skönt att höra att allt känns bättre :) Älskar dig <3

2011-09-15 @ 08:07:04
Postat av: Jennifer

gud vad skönt att det känns bättre :) finns alltid här det vet du <3 älskar dig <3

2011-09-15 @ 09:21:51
Postat av: nea

kärlek på dig! <3

2011-09-15 @ 12:34:39
Postat av: Michan

Ja det är verkligen skönt att höra att du mår bättre :) Love ya

2011-09-15 @ 15:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0