september

tänkte att jag ska skriva en kort sammanfattning av varje månad, hur jag ser tillbaka på den.

Så alltså september, vet knappt var jag ska börja, så mycket har hänt! Alla människor jag känner idag är människor som jag träffat under den senaste månaden. I skolan mestadels men även utanför skolan på matcher osv. Jag kämpade en hel del med hemlängtan och andra jobbiga situationer som är helt nya för mig, skulle nog redan nu kunna säga att jag utvecklats. Just nu, i den här stunden älskar jag livet! Jag har svårt för att starta ett helt nytt liv här i usa eftersom jag inte vill släppa det gamla, men jag vet att det kommer bli bättre. Allt är så nytt, men nu i slutet av september och början av oktober kan jag säga att det börjar bli vardag även här i usa. Med samma rutiner varje dag, plugg och längtan efter helg. Nu är det ingen tvekan, för nu, två månader in så vet jag att jag kommer klara det. Jag är grymt spänd på det här året, men jag är också grymt spänd på att komma hem igen. Det finns såklart mycket jag ser fram emot, oktober månad t.ex kommer flyga förbi snabbt med både homecoming och halloween! (:

12/9 - september


Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt galet fin bild! :) hoppas allt är bra //Frida

2011-10-03 @ 15:16:43
Postat av: Molly

SNYGGING <3 Vet att du kommer klara det fina du <3

2011-10-03 @ 17:48:20
Postat av: felicia

tack så mycket! :) hoppas allt är bra med dig med frida!

tack molly! skype snart <3

2011-10-04 @ 01:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0