såhär går det när man stannar hemma från skolan och blir uttråkad

1. Hur gammal är du om fem år? 22
2. Vem var den sista du träffade? Molly
3. Hur lång är du? 178 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Eclipse
5. Vem ringde du senast? ringde upp mamma och pappa på skype senast :)
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? till sunniva, privat! :)
7. Var är dagens planer? Ligga hemma och försöka bli av med huvudvärken jag haft de senaste 24 timmarna!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms!
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? gifta!
10. När såg du senast din mamma? 57 dagar sen :'(
11. Vilken ögonfärg har du? nån slags blanding mellan blå, grönt och grått
12. När vaknade du idag? nån gång runt 9
13. Har du någon gång hittat en katt? hittat och hitta! men svea va ju en hittekatt! :) haha
14. Vilken är din favoritplats? just nu, hemma!
15. Vilken plats föredrar du minst? ingen speciell
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Bosatt i New York, framgångsrik!
17. Vad skrämde dig som barn? skelettet i mysteriet på greveholm
18. Vem fick dig att skratta senast? Molly, Elena och Regina! + GLEE, haha
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar!
21. Sover du med eller utan kläder på dig? med pyjamas!?
22. Hur många kuddar har du i sängen? fem
23. Hur många landskap har du bott i? två! tror jag, vet inte namnen! :(
24. Har du någon gång spytt på fyllan? ??
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor + Uggs!
26. Är du social? Ja, för det mesta
27. Vilken är din favoritglass? Ben and Jerry's - cookie dough
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? slösa! kläder, resa osv!
29. Tycker du om Kinamat? JA!
30. Tycker du om kaffe? Nej, kommer aldrig göra
31. Vad dricker du till frukost? Mjölk
32. Sover du på någon särskild sida? Oftast vänster, mot fönstret
33. Kan du spela poker? ja
34. Tycker du om att mysa? Ja.
35. Är du en beroendemänniska? vet inte vad som menas med det....
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? hmm, faktiskt inte
37. Vill du ha barn? Ja, självklart! Efter min karriär förstås, efter att jag bosatt mig i californien
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska! kan knappast skryta om mina franska kunskaper eller om de enstaka ord jag kan på ryska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool! <3
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder!
42. Äger du dyra smycken?
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? en pankaka medd grädde och sirap!!!!!!! inte bra....
45. Vem är den roligaste människan du känner? pappa! haha :)
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett som sträcker sig over hela smalbenet! rakning.... haha blev frågad om jag rakat mig med en sten!? nästan så man kan tro det
47. Vad har du för ringsignal? Ingen aning, nått basic
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ingen aning
49. Flirtar du mycket? Ingen aning! tror inte det
50. Vart togs din profilbild för din blogg? fest, förra sommaren
51. Kan du byta olja på bilen? haha nej!?
52. Har du fått fortkörningsböter? nej, ska börja med att skaffa körkort
53. Vilken var den senaste bok du läst? Flowers for algernon, för engelskan i skolan. bra bok faktiskt!
54. Läser du dagstidningen? haha nej.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Tyvärr inte
56. Dansar du i bilen? ja, självklart
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Kommer inte ihåg namnet... 904 eller nått sånt
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? engelskaglosor

Fyra filmer jag kan se igen och igen:
1. John Tucker Must Die
2. Twilight
3. Grown ups
4. 17 again

Fyra städer jag bott i:

1. Älmhult
2. Stockholm
3. Ishpeming
4. -

Fyra tv-serier jag gillar:

1. Glee
2. 90210
3. Gossip Girl
4. Christine

Fyra ställen jag varit på semester:

1. USA
2. England
3. Italien
4. Grekland

Fyra hemsidor jag besöker varje dag:
1. Facebook
2. blogg.se
3. hotmail
4. handelsbanken

Fyra favoriträtter:
1. Tacos
2. Pizza
3. pankakor med sirap
4. mammas kötbullar

Fyra skolor jag gått på:
1. Lyckebyskolan
2. Gemöskolan
3. Katedralskolan
4. Westwood High School


Fyra saker i mitt rum:

1. ljus med doft av kakor och s'mores
2. en äkta amerikans heltäckningsmatta
3. en victoria's secret påse
4. flertals godsedjur, gåvor från Faith..

Fyra platser jag gärna varit just nu:

1. hemma!
2. halmstad i michans nya lägis
3. i ett mall
4. California


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0