konsten att underhålla sig i ett köpcentrum i fyra timmar


haha som sagt, juldekorationerna sattes fram redan i september <3

glada tjejer

helt okej att hänga en tacos i julgranen

mycket dekorationer som sagt....

små flygande grisar<3

bjuder på denna fina förlovningsilden, älskar min förlängda tunga! haha

haha!

provade finklänningar!

runt hörnet, halloween!

haha.....

haha dom hade allt från hoppande spindlar till pratandes fågelskrämmor ;s

t-shirt och shorts i oktober! helt okej

Så det här var alltå min och elenas händelserika dag! Senare under kvällen åkte jag och sunniva hem till Andrew för att vika servett blommor till våran homecoming float. varje årskurs har en varsin float där man tävlar om vilken som är bäst. Så det var alltså Jag, Sunniva, Andrew, Kirstine, Jarrett och Tony (: riktigt rolig kväll!

I  veckan väntas alltså homecoming, med dress up days, pep rally, homecoming game, powder puff (amerikansk fotbolls tunering för tjejer) och såklart homecoming dance! som tyvärr inte är formell :( men det ska ändå bli grymt kul! :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Shorts och julpynt...hm. Nåt som inte stämmer!?!

2011-10-09 @ 10:13:42
Postat av: Molly

Åh shit vad kul allting låter! HOMECOMING! och halloween. Njut och fota en massa så man får se <333 :) Saknar dig <3

2011-10-09 @ 11:51:18
Postat av: JoachimT

Hahahaha så söta!! :)

2011-10-09 @ 19:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0