helgen

Har blivit sämre på att ta bilder, så jag har tyvärr inga nya att visa här på bloggen..
Men i helgen har varit händelserik! I fredags gick jag och sunniva som sagt på fotbollsmatchen. Lördag runt lunch åkte jag, Marika, Beth och Amie till marquette (: vi gick ut och åt, kollade runt lite i affärer osv. var jätte mysigt! Senare på kvällen åkte jag och Marissa till "the haunted hay ride" va som en spök runda. Grymt mycket folk som var där, man satt på ett släp bakom en traktor och åkte en runda i skogen är olika skräckfilmer utspelades, folk ploppade ut från ingenstans, var riktigt läskigt faktiskt! Sen gick vi igenom en lada, typ som spökhuset, där b. la flickan från the ring satt, + en tusentals clowner som började jagade oss, usch! haha. Jag och Marissa hyrde en film och sen sov jag över hos henne! Idag, söndag spenderade jag med marika (: Vi gick på bio och såg filmen footloose, efter det blev det lite snack om livet på donken!
Nu sitter jag på mitt rum och lyssnar på regnet utanför, lite sex and the city på det sen ska jag sova. godnatt på er! (:

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sex and the city i våra hjärtan :D <3

2011-10-24 @ 09:06:02
Postat av: Molly

Det ägde att prata med dig igår finis :) <3

2011-10-24 @ 17:03:22
Postat av: felicia

åh sex and the city! tänker på dig varenda gång! <3 haha. Molly, ägde att prata med dig med, hjälpte grymt mycket!

2011-10-25 @ 04:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0