24 oktober

Haft en helt vanlig dag idag, har fortfarande inte fått tillbaka rösten, och kan nästan säga att den har blivit värre, typ hälften av orden jag försöker säga kommer ut!

Efter skolan gick jag i alla fall hem och sov några timmar, vaknar sådär deppig, vilket händer varje gång jag har en dröm om sverige. Man vaknar och inser att man sitter tusentals mil bort, tungt. Ett facebook meddelande från kusinen Anna som också är i USA gjorde stuationen mycket bättre, det är sånna små grejer som gör livet enklare!

Så vill bara tacka alla fina vänner där hemma som hör av sig och påminner mig om att ni faktiskt finns kvar här för mig. Och det betyder så mycket, ni är bäst! glöm aldrig det <3 


Kommentarer
Postat av: neis

kärlek på dig gumms! <3

2011-10-25 @ 20:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0