21 oktober

Gick till skolan idag, halvsjuk. Åt kakor doppade i ost sås till lunch, älskar usa <3 Var väldigt soligt och fint ute idag så jag och elena bestämde oss för att promenera bort till Shell för att köpa godis, tog typ en timme haha. Fick som tur var skjuts påvägen hem av terra! :) Senare på kvällen gick jag och sunniva på matchen, sista för säsongen :( vi vann! Blev ännu sjukare, har knappt någon röst kvar och jag låter som en man!

Det var allt för mig, slänger in en gamal random bild för att göra detta inlägget lite roligare!
hih svea <3

Kommentarer
Postat av: neis

skönt att ni vann sista matchen! :) så söta du och svea är! :) krya på dig kramar från mig! <3

2011-10-22 @ 15:08:23
Postat av: JoachimT

READY HIT IT!!! <3<3 ;D

2011-10-22 @ 22:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0