nu är det jul igen



här på andra sidan atlanten är julen i full gång! de senaste veckorna har julbelysningar och julgranar satts upp, men nu i  thanksgiving helgen slog det till ordentligt. Kvällen spenderades tillsammans med familjen då vi klädde julgranen, satte upp julpynt och lyssnade på julmusik! kan inte säga att jag är i julstämmning ännu, men snart så, inte långt kvar nu! (:

I fredags kväll gick jag, Abby och Ashley och såg breaking dawn! omg<3 så grymt bra! ska troligtvis se den imorgon med quinn! hehe

Och idag var jag och lunchade med min kontaktperson från cci, för att lära känna varandra lite (: efter det åkte familjen på en "craft" mässa! och efter det satte vi som sagt upp julgranen! det är vad jag har gjort i helgen, fast den är ju inte slut ännu! känns som vi har vart lediga i evigheter! haha

Kommentarer
Postat av: Michaela

Åh vilken fin gran!! Mysigt!

2011-11-27 @ 12:48:23
Postat av: neeeeis! :)

åååh! vad mysigt med julgran och massa jul mys! Här hemma har bara julgardiner och ljusstakar kommit upp xD haha! :D



Visst är breaking dawn så jävla bra! Älskar den! vill bara se den om och om igen! :D



haha! :D Puss! <3

2011-11-27 @ 13:55:50
Postat av: JoachimT

Vad mysigt! Breaking dawn was amazingg!!!! :D

2011-11-27 @ 22:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0