en vecka

Cheerleading tryouts idag och jag klarade det!!!!! :D första matchen är den 26e, så det kommer bli spänande! Det är även bestämmt, att tidigt fredag morgon åker vi till chicago!!!! Vi ska hämta upp Elena på O'Hare, sen åka vidare till appleton, wisconsin! (m&p, vill ni kolla upp vart farmor och farfar bodde! vill åka dit och ta bilder!)


följde med addi (mollys kusin) och hennes kompisar sammi, emma och ellen till marquette idag. :)
tog mod till mig att hoppa från black rocks!!

random bild!

åt lunch på "donckers" och gissa vem som har varit där??? obama!! coolt

det här är vad jag åt! :)


På kvällen var det "meet the patriots" där alla lag gick fram framför skolan och presenterade sig, en och en! Jag fick också göra det! med cheerleading laget :)

varsity football!

dans + maskot!

cross country running team!

McDonlads!

<3

Kvällen spenderades på buffalo wild wing / walmart! härlig dag! :) Imorgon ska jag till skolan och välja mitt schema!
pussochkram


Kommentarer
Postat av: Molly

Åh låter helt awesome! Fan vad kul att du kom med!! Jag visste det :D :D :D :D :D DU ÄR BÄST <3333333333333 Love you

2011-08-17 @ 12:14:48
Postat av: Vanilla

Bacoooooon <3

2011-08-17 @ 12:35:40
URL: http://absolutvanilla.blogg.se/
Postat av: Jennifer

åååååååh vad roligt älskade :D :D <3 Du vet att du är bäst. älskar dig <3 <3 <3 <3 <3

2011-08-17 @ 20:43:06
Postat av: Michan

Åh vad kul du ser ut att ha! Och grattis till att du kom med på laget! Du är så grym!! :D

2011-08-18 @ 13:11:00
Postat av: Olivia

Gud vad härligt du verkar ha det, sol och bad, sjukt orättvist! superkul det med cheerleadingen oxå, du är bäst Felicia! <3

2011-08-22 @ 14:08:01
Postat av: felicia

åh tack för alla fina kommentarer, det värmer!

särskilt bacon kommetaren! haha

<3

2011-08-23 @ 06:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0