bonfire

okej, så 3 dagar har gått, och det har varit sjukt bra! Min värdfamilj är så sjukt öppen, så fort vi träffades började dom prata på med frågor och historier, vilket gör mig väldigt avslappnad och bekväm, perfekt kombination! :) När vi kom hem fick jag en hus visning, sen fick jag en riktigt amerikanst snack men tre sorter pålägg + majonäs på mackan, jordgubbar och chips till! gott! efter en dusch gick jag och la mig!

Dagen efter vaknade jag tidigt, haha. Men klockan 9 var det tennis träning (de andra utbytisarna var också med), var fett dålig... och kände inte alls frör att komma tillbaka! haha. Så när jag och regina gick in i skolan ser vi cheerleading tränaren! Så fort vi nämde att jag hade tidigare erfarenhet ändrade hon sig så på tisdag ska jag ha tryout! Ganska simpelt, ska visa upp en ramsa. Cheerleading kaptenen lovade att komma dagen efter och visa mig den, och det va grymt kul! :) under dagen åkte vi till marquette, köpte en ny mobil, lite t-shirts och åt mat! Sen efter det åkte vi till lake superior, som ni kan se på bilderna där nere! :)
 
Igår (torsdag) åkte vi till marquette igen, köpte träningsskor och lite doftljus till rummet i världens mysigarst affär! Tränade crossfit (min värdfamiljs gym) och det var painful!!! haha. Dom sägeer att jag inte kommer kunna gå idag, så vi får väll se..... crossfit är gymmet dom har på nedevåning, det står alltid minst en bil på uppfarten och det är alltid folk i huset, musiken från gymmet hörs i hela huset och jag älskar det! Det är massa folk i gymmet, allt från folk i skolan till stadens poliser!
På kvällen hade vi en bonfire i trädgården, folk från skolan, cheerleading laget och de andra utbytesstudenterna kom och det var jätte mysigt!

Faith! Min värdsyster. (ursäkta den sneda bildern, vet inte hur man gör)

några från cheerleading laget! :)

några av de som var här igår! :)

söta?

Kommentarer
Postat av: Molly

Åh herregud va bra allt låter! Fatta att du har massa dagar kvar att njuta av <3 njut! Faith är typ hur söt som helst. Jag dör! Och alla verkar vara underbara! <3 puss på dig älskar dig

2011-08-12 @ 18:08:49
Postat av: Vanilla

Varför har jag inte hört talas om den här bloggen förrän nu? Jag är mycket upprörd! Men nu du Felicia, nu tänker jag stalka dig ett år framöver! Ha det bäst!

2011-08-12 @ 23:02:58
URL: http://absolutvanilla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh vad kul du verkar ha.. avis.... och massa fina bilder!!

2011-08-12 @ 23:09:08
Postat av: michan

förra var ifrån mig förresten!!

2011-08-12 @ 23:09:56
Postat av: felicia

älskar dig molly! <3

haha simon! nu förväntar jag mig minst en kommentar på varje inlägg! tack det samma! :)



tack michan! hur gick flyttningen? :)

2011-08-14 @ 18:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0